:-(


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

  1. آخر یه شب این گریه ها، سوی چشامو میبره!
  2. عطرت داره از پیرهنی که جاگذاشتی میپره!
  3. باید تو رو پیدا کنم،هروز تنهاتر نشی!
  4. راضی به با من بودنت،حتی از این کمتر نشی! :'( 
  5. پیدات کنم حتی اگه،پروازمو پرپر کنی!
  6. محکم بگیرم دستتو، احساسمو باور کنی!

:-( 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:,ساعت 12:4 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak