خاطرات


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

مــرور میــــکنـَم ..

خاطِراتِـمـــان را

امـــــا مَگر ..

کـپـــی برابـَـر اَصـــل میشــَـــوَد ؟

از وقتـــــی کـــه نیستـــــی

خـــدا مــیـدانـــد

چقــــــدر آب بـــــه صـــــورتــــم پــاشیـــدم

لعنتـــــی ...

ایــن کــابـــوس اینقــــدر واقعـــــی ست ...

کـــه از خواب بیـــدار نمــی شــــوم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391برچسب:خاطرات,ساعت 18:25 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak