sky


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

 

 

 

 

 

صدا بزن مرا، مهم نیست به چه نامى…

 

فقط “میم” مالکیت را آخرش بگذار…

 

میخواهم باور کنم…مال تو هستم

 

 

 

 

 A sky full stars and the

nights full of dreams

whit the green pages of

my rememberance notebook.....

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سرنوشت برایم بد نوشت
ساعت0:35---21 مرداد 1394
سلام شیوا خانم میشه به من بگی چه طور 4 سال پیش تونستی تحمل گفتن بله یه دختر دیگه به عشقت میشه بگی چه طوری ؟؟

906090
ساعت0:58---22 تير 1393
Hi, nice website you must go head to me

nastaran
ساعت18:28---13 ارديبهشت 1392

سلامی چو لبخند شیرین صبح بر آفاق نورانی جانتان وبلاگت را دیدم و پسندیدمش خیلی مطالب وزینی داره یه سری به من بزن تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم مرسی


mohammad
ساعت19:45---1 اسفند 1391
اگه قرار باشه بین عشقتون و یک میلیون دلار یکی رو انتخاب کنید...



.



.



.



اولین چیزی که با اون پول میخرید چیه؟؟؟


Hojjat
ساعت19:15---1 اسفند 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری
آپ کردم اگه دلت خواست بیا خوش حال میشم
با نظرات منو همراهی کن
راستی تو نظر سنجی هم شرکت کن
به امید دیدار


ارمین
ساعت9:28---20 بهمن 1391
اگه تورو میبینه و...مشغول حرف زدن با بغل دستیش میشه...



دیگه وقتشه که بری...



موندنت= له شدن غرورت
آفرین


Zahra
ساعت15:26---5 بهمن 1391
سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم

منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر منولینک کنی
www.Shabhayeporkhatereh..loxblog.com
بازم بهت سر میزنم منتظر حضور گرمت هستم.


ارمین
ساعت16:49---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

كشاورز مي نويسد
ساعت15:49---9 دی 1391
سلام وبلاگ جالبي داري موفق باشي
سري به وبلاگ منم بزن نظرتو بده ممنون ميشم با سپاس وتشكر


سمانه
ساعت16:37---19 آذر 1391
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم که اسم وب من توی لیست لینک های روزانه جایی پیدا کنه
عنوانش یک نفره
ضرر نمیکنی!!!


غریبه دیروز،آشنای امروز،از یاد رفته فرداهایت
ساعت18:07---18 آذر 1391


ازیتا جون
ساعت11:37---14 آذر 1391
سلام وبت عالیه خوش حال میشم منو با اسم i love you love بلینکی و بعدش هم بگو با چه اسمی لینکت کنم ممنونم بای

Elaheh
ساعت17:18---13 آذر 1391
سلام..وبلاگت خیلی عالی بود...به من هم حتما سر بزن.
راستی اگه اومدی و دیگه دلت نخواست بری بیرون،تقصیر خودته!!!
در پناه حق


شهاب
ساعت20:33---5 آذر 1391
خودتو کجا مشغول کردی ک وقت نمیکنی؟
خب من تازه رو ب راه شدم


mohammad
ساعت9:25---12 آبان 1391
دختره به پسره گفت:دوستم داری؟
پسره گفت.....؟
دختره پرسید اگه بمیرم گریه میکنی؟
پسره گفت.....؟
دختره زد زیر گریه..پسره گفت:تورو دوست ندارم،چون عاشقتم!اگه بمیری گریه نمیکنم.چون منم میمیرم!


mohammad
ساعت9:45---11 آبان 1391
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
..............میگم وبت خیلی عالیه...............?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


ghazal
ساعت20:04---29 مهر 1391
عزیزم با افتخار لینک شدی

مهسآ
ساعت11:42---26 مهر 1391
چشمانت

همرنگ چشم های من بود

و لبانت

طعم لب های مرا داشت

انگار مرا

نفس کشیده بودی

انگار تو را

زیسته بودم...

salam age ba tabadole link movafeqi khabaram kon
ali bud


dostdashtani
ساعت16:17---17 مهر 1391
salam...man omadam....

f@rzin
ساعت19:33---11 مهر 1391
:
من که خستمه نمیشم...
دشمناااااااااااااااااااااام خسته...
چااااااااااااااااااااااااااا اااایی بدم خدمتون


...
ساعت15:47---11 مهر 1391
خرید شارژ تنها با یک پیامک


جایزه قرعه کشی خودرو مگان


در
Bartar2010.LoxBlog.Com


hamed
ساعت20:02---9 مهر 1391
سلام چه سایت زیایی داری میخوای تبادل لینک یا تبادل بنر داشته باشیم با من در تماس باش

http://ashgh-man.rozblog.com


علیرضا
ساعت19:24---8 مهر 1391
سلام.
ممنون از لینک کردنت.
من هم شما رو با نام دلنوشته های عاشقانه لینک کردم.


علیرضا
ساعت20:26---6 مهر 1391
سلام.
وبلاگ بسیار خوبی دارید.
اگر مایل به تبادل لینک با ما بودید
ابتدا ما را بانام گیمرز های فارسی لینک کنید و بعد به ما بگویید که شما را با چه نامی لینک کنیم.


reza
ساعت12:45---28 شهريور 1391
سلام.خسته نباشی دوست من.وبت خوبه.قشنگه.مطالبشم خوبه.لذت بردم از سپری کردن وقتم تو وبت.به منم سر بزن مطالب خوب و مفیدی دارم تو بلاگم.تبادل لینکم میکنم.منتظرتم.یاعلی
manoto36.loxblog.com


غریبه دیروز،آشنای امروز،از یاد رفته فرداهایت
ساعت16:21---21 شهريور 1391


aria
ساعت7:45---30 مرداد 1391
سلام. به خاطر دوری نیست. باید فراموشش کنم چاره ای جز این ندارم

غریبه دیروز،آشنای امروز،از یاد رفته فرداهایت
ساعت12:16---23 مرداد 1391


گلناز
ساعت10:43---21 مرداد 1391
سلام آپم یاغدت نره بیای

محمدجواد
ساعت16:54---16 مرداد 1391
سلام مطالب جلالبی بود . ایول .عالی بود. من یکی که پسندیدم .
می گما می تونم از شما تقاضای همکاری در سایت خودم را بکنم . چون واقعا کارت درسته و ما با هم می تونیم گروه خوبی باشیم .ایول جوابشا حتما به من بگیاااااااااااااااااا
اینم آدرسمه عزیزم : http://nilufaranee.rozblog.com/
راستی خوبی وبلاگت اینه که همیشه اپدیته پس همیشه آپ نگهش دار بای بای


گلناز
ساعت11:57---9 مرداد 1391
سلام ...لینکت کردم عزیزم یادت نره بهم سر بزنی ها؟نظر یادت نرهچشم!

aria
ساعت22:05---29 تير 1391
سلام؛شیوا جون. ممنونم که به فکر منی. من که از خدامه به ندا برسم. عزیز دلمه.


tarafdarane sardar
ساعت19:27---21 تير 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar az khanande haye kam seno sale montazeretonim shayad baham hamkari kardim haaaaaa .. az tarafe tarafdaran sardar

sara
ساعت20:13---16 تير 1391
سلام

عزیزم وبت عالیه...

اگه عکس های لاو جدید خواستی خبرم کن ....چشم


aria
ساعت19:56---9 تير 1391
مگه وبلاگ اینجا همه چی درهمه با این آدرس http://www.hame-chi-darhame-ha.loxblog.com/ مال تو نیست؟
من تو اون وبلاگ واست نظر گذاشتم.


aria
ساعت19:49---9 تير 1391
مرسی که نظر دادی. مهرداد دوستمه.
من هم لینکیدمت.


اسحاق
ساعت20:43---8 تير 1391
سلام خوبین من اسحاق هستم مدیر گروه شاعران و ترانه سرایان خواستم بگم که آدرس وبلاگ songteta.loxblog.com به www.notebook1.loxblog.com تغییر کرده لطفا مارو به عنوان شعر و ترانه های ایرانی لینک کنید
وبه سایت ما بروید و در پنل سمت راست قسمت لینکستان آدرس وبلاگ و عنوان وبلاگتونو تایپ کنید تا به صورت اتوماتیک به هم لینک بشویم



ناصر
ساعت16:57---7 تير 1391
در سه حالت میتونی برای “دیگران” مهم باشی :


۱٫خوشگل باشی


۲٫پولدار یا مشهور باشی


۳٫بمیری !


hastm
ساعت16:34---30 خرداد 1391
سلام قشنگه فقط عکساش کمه

شهاب
ساعت14:00---27 خرداد 1391
خیلی ازت دلگیرم
سر نمیزنی هیچی دیگه جواب نظرامم نمیدی؟
آخه چرا؟ حد اقل بگو چرا
باشه.................
خیلی.................
هیچی ولش کن


شهاب
ساعت15:12---25 خرداد 1391
میگن دوست جدید مثل نقره میمونه و دوست قدیمی مثل طلا
سلام دوست قدیمی
بازم آپم خوشحالم میکنی اگه سر بزنی و منو با اون نظرات خوبت مثل همیشه راهنمایی کنی
خدا حافظ تا بعد
راستی از این ب بعد هر دو سه روز یه بار آپ میکنم


مهدی
ساعت11:31---9 خرداد 1391
فاصله هاهرگزمانع فراموش کردن بهترین هایمان نمیشود،مهم قلب هایمان است که ازپشت فاصله هابرای بهترین هایمان می تپد.

عالی بود


سارا
ساعت14:43---5 خرداد 1391
گاهــی ♥دوستــــ داشتن♥ پنهان بمانــــد، قشنگـــــ تــَــر استــــــ ..

♥دوستـــــ داشتن♥ را ..

بایـــد

کشفــــ کرد ..

بایـــد ..

"فهمیــــد" ..


نوا
ساعت16:57---1 خرداد 1391
salam man ba ejaze linket kardam
ye sari behem bezan khoshhal misham bye


مجنون
ساعت0:37---21 ارديبهشت 1391
☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


mehrnaz
ساعت19:04---14 ارديبهشت 1391
$$$$$____________$$$#$#$#$#____________######_

_$$$$$$$________$$$$$$$$########________#######_

__$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########_____#######__

__$$$$$$$____$$$$$$$$______########____#######__

__$$$$$$$__$$$$$$$$$________#########__#######__

____$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____

_____$$$$$$$$__________`-.¸.-`________########___- __

______$$$$$$$$$$$$$__________#############______

____$$$$$$$$$$$$$$$$$______#################____

____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___############____

___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#############___

___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#####################___

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__###################____

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____#################_____

________$$$$$$$$$$____________##########________

______$$$$$$$$$$$$$__________#############______

____$$$$$$$$$$$$$$$$$______################

وب زیبایی داری بازم بهت سر میزنم اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم


شهاب
ساعت13:01---13 ارديبهشت 1391
سسسسسسسسلللللللللااااااااااممم مممممممممم آآآآآآآآآآپپپپپپپپپپمممممممممم ممم
تو ک دیگه سر نمیزنی


سوگند
ساعت20:54---7 ارديبهشت 1391
خداخیرت بده.دیگه شد سال92

PareKhat
ساعت17:06---26 فروردين 1391

پيش از اين مردم دنيا دلشان درد نداشت،
هيچكس غصه اينرا كه چه ميكرد،نداشت،

چشمه سادگي از لطف زمين ميجوشيد،
خودمانيم،زمين اين همه نامرد نداشت


kaz
ساعت21:07---22 فروردين 1391
salam webeto up kardi didam khob bud bazam be man sar bezan merc

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 مهر 1398برچسب:چت,ساعت 11:42 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak