تو عوض شدی،نگو "نه"


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 


 

 

 

تو عوض شدی نگو نه

عزیزم بگو که چت شد؟

تو نخواستی و دل من اشتباهی عاشقت شد

دلتو به قلب تنهام نسپردی و سپردم

حالا میفهمم که اصلا من به درد تو نخوردم

چی میشد اگه عوض شه

لحظه ای جای من و تو

وای چقد فاصله داره فکر و حرفای من و تو

اگه مثل من عزیزم

کسی هست تو اون حوالی

مثل من سر کنه با تو

 روزگارشو خیالی

چی میشه وقتی که تنهام

تو اوج گوشه گیری

تو بیای آروم کنارم دستای منو بگیری

چی میشه وقتی که نیستم

بری گوشه ی اتاقت...

از رو دلتنگی مثل من...

گریه ها بیان سراغت

چی میشه بشنوم از تو

کسی غیر من نداری

خیلی دوست دارم بجز من به کسی محل نزاری

خیلی دوست دارم

تو این عشق

حس کنم پای تو گیره تا بهت میگم خدافظ دوست دارم گریه ت بگیره!!! دوست دارم گریه ت بگیره!

تو عوض شدی و دیگه

نیستی اون آدم سابق

حالا تو سردی و بی مهر

ولی من عاشق عاشق

فکر میکردم  که میمونی

تا ته غصه کنارم

کاش میدونستی که بی تو

من چقد بی کس و کارم

گفته بودی که دل تو

تا تهش همیشه با ماست

اما خب

نگفته بودی

آخر قصه همین جاست!

فکر من پر سده بود از

یه مشت امید واهی

کاش از اول میدونستم

تو رفیق نیمه راهی!

چی میشه؟

واسه یه بارم چشم به راه من بشینی

یا شبا وقتی که خوابی

خواب های منو ببینی!!!!

خیلی حرفا تویه قلبم

هست هنوزم که هنوزه

نمیخوام اصلا بدونی که دلت واسم بسوزه!

دوست دارم بعد یه چند وقت

که منو ندیده باشی

وقتی که میای سراغم به خودت رسیده باشی

دیگه من حرفی ندارم

ای خدا

به من نظر کن

حرفای مونده تو قلبم روی احساسش اثر کن

هرجوری دلت میخواد باش

ولی خب

بمون کنارم

مشکلم اینه که جز تو

هیچکسی رو دوس ندارم!!!!!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:تو عوض شدی,نگو "نه" - خراطها - سلطان احساس -آلبوم حس خاص,ساعت 19:44 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak