برو عشقم ! تو آزادی...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

دیگه از مهربونی هات

از این حس تو دل سردم

اگرچه پیشمی امی یه عمره گم کردم

اگر رفتی،نیار یادت

چه قول هایی به من دادی؟

به فکر من نباش اصلا

برو عشقم،تو آزادی!!!!!!!!

همیشه بدرقه ت بودن

چشم های مرطوبم

برو هرجا بدون من،تو خوش باشی،منم خوبم

فقط میری یه کاری کن

که انگار از خدامونه

یه کاری کن بگن مردم

که تقصیر دوتامونه

اگر گفتن قلانی کو؟

جواب مردم رو داری؟

بگو رفتم سفر اصلا

فقط کن آبرو داری!

فقط ای کاش میفهمیدی

چقدر حال بدی دارم

دوباره من نمیدونم باهات چه نسبتی دارم

نمیتونم بگم حبسی

نمیزارم رها باشی

نه با من فکرت آرومه

نه میتونی جدا باشی

بهم خوبی نکن شاید

 بیوفتی از سرم ساده

داره میگیرتت از من همونی که تو رو داده!

چقدر باید بمونم تا بشه عشقت فراموشم؟

لباسم بوی تو میده

دیگه حیفه،نمیپوشم!

واسم عادت شده حتما

که عطرت رو تنم باشه

یا که بعد هر دعوا

گناهت گردنم باشه!

دلم لک میزنه واست!

زمانی که ازم دوری

ولی در خاطرم هستی

دیگه اینجاشو مجبوری

اگه حرف،حرف من باشه

هنوزم مرد و مغرورم

ولی میرم تو خوش باشی

منم اینجاشو مجبورم!

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:40---10 خرداد 1391
مرسی از حضور گرمت بازم بهم سربزن لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:برو عشقم ! تو آزادی,,, - خراطها - سلطان احساس -آلبوم حس خاص,ساعت 19:49 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak