خراطها...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

سلام بچه ها...

این آلبوم آخر مجید خراطها فوق العاده ست...

این پایین هم متن چند تا از آهنگ هاشو گذاشتم!

هرکی فول آلبومو خواست آیدیشو بزاره تا آهنگ ها رو براش بفرستم...

آخه هنوز این آلبومش بیرون نیومده...

نمیدونم ف ی ل ت ر ه...

نمیدونم چشه!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:خراطها,,,,ساعت 19:52 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak