بهترين دوووووستم......


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

اين متن رو تقديم ميكنم به بهترين دوستم كه اندازه تموم دنيا دوستش دارم!!!!

بخونيد اگه خوشتون اومد نظر بزارين!!!!!


يه وقتايي ادم از كسي طوري مهربوني و صفا و دوستي و محبت ميبينه كه ديگه نميتونه ازش دل بكنه!!!!!!!!

تموم بدي هاي دنيا رو به خوبي اون ميبخشه!!!!!!!

تموم زشتي هاي دنيا رو به قشنگي اون در ميكنه!!!!!!

از تموم 2رنگي ادما به خاطر يك رنگي اون ميگذره!!!!!!

به خاطر همينم ميشه كه اون ادم براش ديگه فقط يه دوست يا فاميل نيست!!!!!!!!

براش ميشه ايده آل!!!!!!!

براش ميشه يه سنبل!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,ساعت 9:59 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak