ساقي......


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 آه،وقتي كه تو،لبخند نگاهت را

ميتاباني

بال مژگان بلندت را

                   مي خواباني

آه وقتي كه تو چشمانت،

                    آن جام لبالب از جان دارو را

سوي اين تشنه جان سوخته،مي گرداني

موج موسيقي عشق

از دلم ميگذرد

روح گلرنگ شراب

در تنم ميگردد

دست ويرانگر شوق،

پرپرم ميكند،اي غنچه رنگين!پرپر!!!


من،در آن لحظه،كه چشم تو به من مي نگرد

برگ خشكيده ايمان را

                        در پنجه باد

رقص شيطاني خواهش را 

                           در اتش سبز!!!!

نور پنهاني بخشش را

                           در چشمه مهر

اهتزاز ابديت را ميبينم

پيش از اين،سوي نگاهت،نتوانم نگريست

اهنزاز ابديت را ياراي تماشايم نيست

كاش ميگفتي چيست

انچه از چشم تو،تا عمق وجودم جاري ست.....

     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:ساقي,ساعت 10:8 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak