نامه اي به عشقم....


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 عشق،زندگي،نفس،فكر و ذكر،همه چيزم،همه كسم تو يك كلمه خلاصه ميشه...

اون كلمه اسم كسي نيست جز"....."

اسمت رو نميگم چون حتي جرات ندارم تو خيالم اسمت رو بيارم و بهت ابراز علاقه كنم و دوستت داشته باشم....

ميترسم....

قبلا هم گفته بودم كه شانس ما دخترها براي اينكه به عشقمون برسيم خيلي كمه...

عشقم دارم براي تو مينوسم....

ميخواهم بهت بگم....

دوست دارم فرياد بزنم...

بگم كه دوستت دارم.....

نميتونم.....

حجب و حيا بهم اجازه نميده...

وقتي تو چشمام نگاه ميكني..... دوست دارم تو چشماي ناز و سياهت با اون مژه هاي بلندت كه خيلي قشنگ رو هم خوابيدن نگاه كنم و بلند بلند بگم كه عاشق اين چشمام...

وقتي كه پيشمي....دوست دارم دستات رو بگيرم و بگم كه حاضرم جونمو فدات كنم...

هميشه ساكت و آرومي...تو فكر....نميدونم تو فكر چي هستي...؟نميدونم...شايد تو هم مثل من به فكر عشقتي....مثل من كه هميشه به فكر توام...

ولي وقتي صحبت ميكني...با جون دل به حرفات گوش ميكنم....تك تك كلمه هايي رو كه ميگي تو ذهنم حك ميشه...جمله جمله هايي رو كه ميگي به ذهنم كه پر از عشق توست ميسپارم....

باورت ميشه...حتي تو ذهنم هم همش تويي...نه تنها قلبم رو پر كردي،همه ي ذهنم رو هم تسخير كردي...

شب ها كه ميخوام بخوابم همه حرفات رو مرور ميكنم....صداي قشنگت همش تو گوشمه...

باورت ميشه....وقتي يادت ميوفتم انگار تمومه اجزاي تشكيل دهنده وجودم....وجودي كه به خاطر تو پابرجاست....شروع به رقص ميكنن....يه احساس خوب بهم دست ميده......خيلي خوب.....غيرقابل وصف....

بوي عطر آشنايي كه از تو استشمام ميكنم برام بهترين بوست....

بوي كاكاۀو تلخ....آه ه ه ه.....كه چقدر اين بو برام دل انگيزه....

خنده هات....

خنده هايي كه تا عمق وجودم رو خوشحال ميكنه....نميدوني وقتي كه خوشحالي...چقدر خوشحالم...

عزيزم با تموم وجودم عاشقتم....

عاشق اون نگاه هايي كه نميدونم پشتشون چيه؟؟؟؟!!!!؟؟؟!!!

نميدونم پشت نگاه تو هم نسبت به من عشقي هست يا نه...

واقعا نميدونم...

عشقه...

دوست داشتنه...

نفرته...

يا ......

يا اصلا پشت اين نگاه چيزي هست يا نه.....؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:نامه اي به عشقم,,,ساعت 16:19 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak