يكي بود،يكي نبود...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 يكي بود....يكي نبود....

آره....يكي بود....يكي نبود....هميشه همين طوره.....يكي هست .....يكي نيست...

هميشه يكي مياد....اون يكي ميره.....

به هرحال هركدومشون به يه نحوي غايبن....

خلاصه....

يكي بود.....يكي نبوددد....اونكه بود تو بودي،اونكه جز تو عاشق كسي نبود من بودم....

يكي داشت،يكي نداشت.....اونكه داشت تو بودي،اونكه جز تو كسي رو دوست نداشت من بودم...

يكي كرد،يكي نكرد...اونكه نكرد تو بودي،اونكه شب ها به خاطر تو گريه كرد من بودم....

يكي خواست،يكي نخواست...اونكه خواست تو بودي،اونكه نخواست جز تو دست كس ديگه رو بگيره من بودم....

يكي گفت،يكي نگفت....اونكه گفت تو بودي،اونكه دوستت دارم رو جز تو به هيچكس نگفت من بودم...

يكي شكست،يكي نشكست...اونكه نشكست تو بودي،اونكه دلش از تو شكست من بودم...

يكي خواست،يكي نخواست...اونكه  خواست تو بودي،اونكه نخواست از تو جدا بشه من بودم...

يكي رفت،يكي نرفت...اونكه رفت تو بودي،اونكه بعد دنبال هيچكس نرفت من بودم...

يكي مرد،يكي نمرد....اومكه نمرد تو بودي،اونكه بدون تو مرد من بودم...

........

............

..................

.........................

يكي بود.....يكي نبود.........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:يكي بود,,,يكي نبود,,,,,ساعت 13:16 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak