كاش بدوني و بفهمي....


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 كاش يه روز بفهمي پشت اون نگاه هاي مهربون و پر از عشقي كه بهت ميكنم چي هست...؟؟؟

كاش بدوني كه اين چشم ها هروز به خاطر اينكه چشماي ناز تو رو ببينن از هم وا ميشن...!!!!

كاش بدوني كه هر پلكي كه ميزنم،انتظار اينو ميكشم كه با باز كردن چشمام تو رو ببينم....!!!!

كاش يه روزي احساس و عشق پاكي كه بهت دارم رو بفهمي....؟؟؟

كاش يه روز بفهمي كه دليل اشكايي كه زير بارووون ميريزم دوري از توئه....

كاش يه روز بدوني كه عاشق مهربوني هاتم....

كاش اصلا مهربون نبودي تا عاشقت بشم....

كاش ميشد برم يه جاي دور و شعله اين عشق رو خاموش كنم....اگه برم ديگه برنميگردم....كاش بفهمي رفتنم به خاطر تو بوده...

كاش بدوني كه هيچوقت هيچوقت فراموشم نميشي و هميشه جلوي نظرمي....

كاش يه روز بفهمي تو لحظه لحظه زندگيم دلم واسه ديدنت پر ميزنه....

كاش بدوني كه انگشت هاي دست من،انگشت هاي دست تو رو مي طلبه تا تو فاصله بينشون رو پر كني.....

كاش يه روز بفهمي كه اگه يه روز خدايي نكرده نباشي،ميميرم....

كاش يه روز بفهمي كه دليل گريه هاي بي صدا و اشكاي بي انتهام توووييييي...

كاش اگه يه روز مردم،بدوني كه به خاطر تو بوده....

كاش تو يه حركتي از خودت نشون بدي تا ببيني كه من چطور تمومه عشقم رو به پات ميريزم....

كاش اون روزي كه اين ها رو ميفهمي دير نباشه.....

                                                    دير نباشه.........

                                                       دير نباشه............



نظرات شما عزیزان:

HATE
ساعت17:48---15 آبان 1390
slm shiVa!

bahal bo0o0D..

thankSپاسخ: آجي جوونم ممنون كه مياي!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:كاش يه روز بفهمي,,,,ساعت 13:28 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak