ديروز اومده بود ديدنم....


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 ديروز اومده بود ديدنم....

مثل هميشه زيبا......اونقدر خوشگل شده بود كه دوست داشتم بغلش كنم.......ميگن عاشقا،عشقشون رو زيبا ميبينن،اين دفعه كه ديدمش خيلي زيباتر شده بود.....نميدونم اون هرسري زيباتر ميشه يا من عاشق تر شده بودم...

كنارم نشست....

پشت اون نگاه هميشه مهربونش،غم و غصه رو ميتونستم به وضوح ببينم.....

اصلا نميتونستم غم و غصه ش رو تحمل كنم....ولي جز سكوت كاري از دستم برنميومد....

نگاهم كرد....

بغضش تركيد....

بلندبلند گريه كرد....چشم هاي درياييش.....

وااااااي كه چقدر چشم هاي آبيش رو دوست داشتم.....

طاقت اين چشم هاي باروني رو نداشتم....

يه جوري اشك ميريخت كه آدم دلش واسش كباب ميشد....

يه چشمش اشك بود،يه چشمش خون....

اما من باز بي تفاوت بودم....

بعد از اينكه با سختي نيم ساعت چشم ها ي بارونيش رو تحمل كردم ، شروع كرد به حرف زدن......

گله....

شكايت.......

بغض.....

گريه...

بارون....

همه چيز با هم آميخته بود.......

دستاش تو اون سرما يخ زده بود....دوست داشتم دستاش رو بگيرم....اما........

از بي وفايي هام،از اينكه چرا ولش كردم،از اينكه چرا به عهدي كه باهاش بسته بودم وفا نكردم،از بدقولي هام،از اينكه تنهاش گذاشتم گفت.....

گفت و گفت و گفت...........

صداي قشنگش تو باد پيچيده بود....

شاخه گل رز سرخي كه تو دستاش بود رو بهم هديه كرد ولي من حتي ازش تشكر هم نكردم...

گريه كرد و گفت دلش برام تنگ شده....

اما من فقط نگاهش كردم.....فقط نگاهش كردم....

گفت كه دلش نميخواد تنهام بزاره.....

گفت ميخواد واسه هميشه پيشم بمونه.........

كنارم باشه......

از ته دلش اينا رو ميخواست.ولي نميتونست.....

.............

...........


...................

...................

وقتي رفت،سنگ قبرم از اشكاش خيس شده بود....

                                        خيس....

                                                 خيس......



نظرات شما عزیزان:

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت19:52---15 آبان 1390
سلام شیوا جون
عزیزم بله ک موافقم
وب جالبی داره موفق باشی
بازم میام


مینا
ساعت19:01---12 آبان 1390
سلام دوست قشنگم


اگه بدونی چنر وقته در به در دنباله این مطلبم که نگو......................................................


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!


خیلی وبلاگه زیبایی داری


بهت تبریک میگم


راستی من لینکیدمت


به اسم دلنوشته های عاشقانه


اگه خواستی بگو عوضش کنم.
پاسخ: ميلينكمت.


شهاب
ساعت15:07---12 آبان 1390
سلام.اين چيزاي غمگين چيه مينويسي؟.شرمده نتونستم تمام مطالبت رو بخونم آخه با گوشيم تو اينترنتم ولي تا گفتي آپم سريع خودمو رسوندم.راستي اگه تو منو از يادت نره من تو رو از يادم نميره پس ننويس از ياد رفته فردا هايت.باي
پاسخ: شما لطف داري كه ما رو يادت نميره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:,ساعت 13:43 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak