سوال هاي بي جواب...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 چرا میگن طرف مثل بچه خوابش برده در حالیکه بچه ها هر دو ساعت یک بار از خواب بیدار می شن و گریه می کنن؟چرا

وقتی باطری کنترل تلویزیون تموم می شه دکمه های اونو محکمتر فشار میدیم؟چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟  

چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟

آیا میشه زیر آب گریه کرد؟

 

چطور ممکنه که انسان اول به فضا سفر کرد و بعدا به فکرش رسید که زیر چمدون چرخ بذاره؟

 

چرا مردم وقتی می خوان بپرسن ساعت چنده به مچ دستشون اشاره می کنن ولی وقتی می خوان بپرسن دستشویی کجاست به پشتشون اشاره نمی کنن؟

 

چرا گوفی روی دو پا راه میره ولی پلوتو روی چهار دست و پا، مگه هردوشون سگ نیستن؟

 

اگر روغن ذرت از ذرت تهیه میشه و روغن سبزیجات از سبزیجات، پس روغن بچه از چی تهیه می شه؟

 

تا حالا توجه کردید که اگر در صورت سگ ها فوت کنید دیوونه می شن ولی اگر با ماشین بیرون برن دوست دارن سرشونو از پنجره بیارن بیرون؟



نظرات شما عزیزان:

hate
ساعت16:57---24 آبان 1390
عالی بووووووودپاسخ: !!!!!!!!!

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت17:05---18 آبان 1390
هیچکس تنهاییم را حس نکرد پاسخ: نبينم آجيم تنها باشه...

logaft
ساعت16:26---16 آبان 1390
سلام شیوا جون...خوبی؟

پستای جدیدتم خوندم...خیلی دوسشون داشتم...

راستی وقتایی که برام ایمیل میذاری، تو وب بهم خبر بده...چون زیاد وقت ندارم ایمیلمو چک کنم...

یه آپ نوشتم، رو جفت وبا آپ کردم...

هم وب خودم هم وب خودم و فاطمه...

دوست داشتی بهش یه سری بزن...

شاید بغضم اینبار، محکم تر اثر کنه...

یا شاید...

...........

ــــــــــــــــــــــــــــ ــ

Logaft

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــ
پاسخ: مرسي كه سر ميزني...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:3 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak