هه...هه...هه...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

دختره به دوست پسرش میگه : چرامن که با 4 تا پسر هستم بهم میگن خراب ولی تو که با 8 تا دختری رو میگن زرنگ ؟ پسر:آخه قفلی که با 4 تا کلید باز بشه خرابه اما کلیدی که 8 تا قفل رو باز کنه شاه کلیده .... 

*به حیف نون میگن : از اینکه همسرت رو عزیزم صدا میکنی چه حسی داری؟
میگه:احساس گناه!!!
میگن :چرا؟ میگه: آخه اسمش یادم نیست..!

 
*حیف نون از آمریکا به مادرش زنگ میزنه میگه : مامان برام زن بگیر ، اسم پسرمو هم بزار شایان..!

  *
به حیف نون میگن اینجا چند ماه سال هوا سرده ؟ میگه 14 ماه ، بهش میگن سال که 12 ماه ! میگه اینجا تا 2 ماه بعد عید هم هوا سرده..!
  
*حیف نون میره سوپری میگه : نوشابه خانواده داری؟ میگه: بله ..! میگه : به مجردها هم میدین؟!

  *
حیف نون میره آزمایشگاه داد و فریاد راه میدازه که چرا جواب خون شهدا رو نمیدید؟!

  *
گاز چیست ؟ اوج محبت حیف نون به همسرش که گاهی موجب قطع عضو می گردد..!

حیف نون تو اتوبوس میگوزه ، همه میخندن ، میگه : می دونستم خوشحال میشید..!

*غضنفر و حیف نون رو بردن جهنم فرداش با لباس سیاه و کثیف بر گشتن، پرسیدن چرا این جور شدین؟ گفتن خدا وکیلى کار دو نفر نبود ولى خاموشش کردیم !! 

 
*به حیف نون میگن پسرت رکورد المپیک و شکسته میگه غلط کرده پدر سوخته من که پولش و نمیدم..! 

*حیف نون با نارنجك ور میرفت بش میگن اینكارو نكن میتركه میگه: بتركه یكی دیگه دارم..!

 
*یه اسبه زنگ می‌زنه سیرک می‌گه : آقا اونجا برای من کار دارین
مرده می‌گه : چه هنری داری
اسبه می‌گه : بی شعور مگه نمی‌بینی دارم حرف می‌زنم!!!

  *
سوال المپیاد کامپیوتر: نام 5 سایت که فیلتر نیستند را ذکر کنید؟

*به حیف نون میگن : از اینکه همسرت رو عزیزم صدا میکنی چه حسی داری؟
میگه:احساس گناه!!!
میگن :چرا؟ میگه: آخه اسمش یادم نیست..!

*حیف نون به پسرش شک می‌کنه،
بهش میگه: ها کن ببینم، پسره ها می‌کنه،
یارو می‌زنه زیر گوشش و میگه: کره خر، دختر بازی می‌کنی؟؟!! 

  *
دو تا حیف نون میرن لایه اوزون رو بدوزن، خودشون میمونن اونور!!

  *
حیف نون میره خواستگاری ازش می پرسن  نتیجه چی شد میگه نه اینجوری نمیشه باید لختشو ببینم ! لختشو می بینه میگه نه خوشم نیومد دماغش كجه..!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:42 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak