عاشقانه...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

اگر امشب هم از حوالی دلم گذشتی

آهسته رد شو

غم را با هزار بدبختی خوابانده ام . . .

 

کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست

وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !

 

چه بی تابانه می خواهمت ای که دوریت آزمون سخت زنده به گوری است . . .

 

 

ثانیه ها با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند

آن هم طولانی شدن غم ندیدنت

 

به سلامتی اونایی که تو این هوای دو نفره با تنهاییشون قدم میزنن

 

آنهایی که با من و شما “راه” نمی آیند، برای دیگران می دوند

 

.

آدم‌ها شما را به خدا

اگر قصد عاشقی دارید

عاشق همان شوید که هست

نه عاشق بتی که قرار است از او بسازید . . .

 

دلی را که گرفته، دست هرکسی ندهید تا برایتان باز کند

 

.

بیا “خر” هایت را بگیر

دیگر توان عبور دادن آن ها را از پل ندارم

وقتی می دانم که در آخر مثل همیشه خواهی گفت

ما به درد هم نمی خوریم” . . .

 

در زندگی زخمهایی هست که تو باید بوس کنی تا خوب بشن

 

.

ضربه ی آخر را “خدایم” زد !

آن زمان که برای رفتنت استخاره کردی و “خوب” آمد . . .

.

.

خیلی سخت بود

با ” بُغض ” نوشتم  , با ” خـــنده ” خواندی . . .



نظرات شما عزیزان:

l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت12:28---23 آبان 1390
اشکهای من از غصه نیست



فقط…



چشمهای من خجالتیست



چشمانم به وقت دیدنت ” عرق ” میکند



! اما… تو این را باور نکن…



غصه از اشکهای من میبارد…!
پاسخ: خيلي قشنگ بود....


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت16:38---19 آبان 1390
گفت دعا کنی می آید گفتم آنکه با دعا بیاید به نفرینی می رود؛ خواستی بیایی، با دعا نیا؛ با دل بیاپاسخ: very good...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,ساعت 19:48 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak