من و پاييز...!!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

 

 

خورشيد ديگه داشت كم كم با آسمون خداحافظي ميكرد....

درخت ها آروم آروم گريه ميكردند.....

گاه،صداي كلاغ ها سكوت رو ميشكست...

ابرهاي تيره پاورچين پاورچين مي اومدند....

هراز چند گاهي نسيم خنكي صورت خيس از اشكم رو نوازش ميكرد....

با برداشتن هرگام از قدم هايم صداي خش خش برگ ها روح خسته ام رو آشفته تر ميكرد....

انگار برگ ها با خش خششون قصد داشتند بهم بفهمونند كه بايد بيشتر صبر كنم....

بايد بيشتر از اين انتظار ديدنش رو بكشم.....

بيشتر از اين...؟؟؟؟؟؟؟؟

به خدا هر ثانيه ش يه عمره...

صداي ساعت كه هر 1 ساعت يك بار بلند ميشه،با هر بار زنگش جسم و روحم هزار تيكه ميشه...

تا امروز دقيقا شده 1 ماه و 24 روز كه اصلا نديدمش...

فكر كنم ديدنت موكول شد به شب يلدا....

چند ماه مونده...؟؟؟؟؟؟

آبان....

آذر...

دي....

تقريبا 2ماه....ولي قشنگه....انتظارتم قشنگه....

امروز رو بگو....روز جمعه....

عطر به تن زده....

لباس شيك پوشيده....خودمو قشنگ كردم واسه تو......واسه ديدن تو....اومدم به اميد ديدن تو....

ولي نيومدي....

چه بغضي كردم،وقتي ديدم نيومدي....!!!!!

چشام پر از اشك شد....بغض داشت خفم ميكرد....غروب روز جمعه...اونم تو پاييز...

نميدوني چقدر سخته...چقدر تلخه...چقدر غم انگيزه...چقدر دلگيره...."نبودنت"

كاش نميومدم....دليل اومدنم فقط "ديدن تو" بود و "بس"

ديدم نيومدي....نميخواستم كسي اشكامو ببينه...از جمع جدا شدم....رفتم يه گوشه كنار يه درخت خيلي بزرگ وايسادم...

اشكام آرو آروم ميومدن.....اشكام چه حرارتي داشتن..!!!

عطشي كه از شوق ديدن تو،تويه وجودم به وجود اومده بود داشت كم كم با اشكام از بين ميرفت....قطره قطره اشكايي كه ميريختم چقدر گرم بودند...

به درخت تكيه دادم....به صداي پرنده ها گوش كردم...صداي نسيم...بجز اين صداها صداي ديگه رو نميشنيدم...اصلا تو حال خودم نبودم.....گيج....گنگ....منگ....

2تا پرنده رو رويه درخت ديدم...پرهاشون رو خيلي قشنگ  باز كرده بودن و كنار هم نشسته بودن...طفلكي ها حتما خيلي سردشون شده بوده....!!!!!!!!!!!

كاش من و تو هم پرنده بوديم،تو سرما بوديم....ولي با هم بوديم....!!!

نگاهم به تنه درخت افتاد...

روي تنه درخت به اين بزرگي،هزاران اسم نوشته شده بود...

هزارتا تاريخ...معلوم نيست اين درخته چند سالش بود؟!؟!؟!

دهه هشتادي ها....

دهه هفتادي ها....

دهه شصتي ها....

دهه پنجاهي ها....

عاشقا ار هر نوع دهه اي كه بگي يه قلب كشيده بودن و اسم خودشون و عشقشون رو با يه تاريخي نوشته بودن...

كنار بعضي از اسم ها با تاريخشون 2تا قلب كنار هم بود...

كنار بعضي هاشون 2تا قلب تير خورده بود....

كنار بعضي هاشون يه قلب تير خورده....

كنار بعضي هاشون يه قلب كوچيك تو يه قلب بزرگتر....

........!!!!!!!

...................!!!!!

يه جاي خالي رويه درخت پيدا كردم!!!يه لحظه از ذهنم گذشت كه منم رويه درخت يه چيزي بنويسم....

نه....اينجوري نه....دوست ندارم تنه درخت رو مثل قلب خودم زخمي كنم!!!!!!

به خدا ميدونم چقدر درد داره....!!!!!

عشق تو نيازي به نوشتن رويه اين درخت نداره....

عشق تو...اسم تو....احساس تو....تويه قلبم حك شده....(پس ديگه نيازي به كشيدن قلب نيست!!!!)

........................

................................

عشقت به اين تاريخ تو دلم ثبت شده:

                             از زماني كه عاشقت شدم

                                         تا.....

                                  ابديت..........!

 



نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت18:22---30 آبان 1390
Salam Chizi Nagofti Ke Esme Web Ro Kardi Del Neveshte , Bashe Man Avaz Mikonam

Be Salamatiye Rooz Haye Ghashang Baraye Shoma
اينا حرف دلمه.... باور كنيد واسم اتقاق افتاده.... اين حرف ها رو از ته دلم مينيويسم...


logaft
ساعت12:55---27 آبان 1390
سلام شیوا جون،

وب خودمو آجیمو آپیدم...

زودی بچک،بنظر...منتظرم!!!!!پاسخ: اومدم...


Mojtaba
ساعت22:56---26 آبان 1390
Salam Salam 100 Ta Salam

Dobare oomadam

En Sha Allah Hamishe UP Bashi Va Ye Chize Mohem Begam

Inghadr Ghashang Minevisi Ke Harf Nadare Vase Hatta Bahoone Avordan

Man Messe Hamishe Taht Tasir Gharar Gereftam
پاسخ: وااااااااااااااااي... كه شما چقدر ادمو خجالت ميدين....


ساکت
ساعت11:21---26 آبان 1390
سلام خانومی ممنون از اینکه سرزدی بلاگم این پستتتم عالی بود مثل همیشه... موفق باشی..
لطف داري مثل هميشه!


l̶̶♥̶̶v̶̶e arezo
ساعت21:09---24 آبان 1390
خشنگ بود شیوا جون....

انتظار قشنگه هرچند سخته!!!

کاش انتظار سراید مهدی جان(الهم عجل لولیک الفرج)پاسخ: بله....


HATE
ساعت16:50---24 آبان 1390
سلام شیوا جوووووووووون

قربون اون چشات برمممممممممم

شیوا خیلی قشنگ بود

حالیدم

بوس بوس بایپاسخ: منم خودم حال كردم با نظراتون...


2khmale
ساعت19:39---23 آبان 1390
سلام

مرسی که بهم سرزدی

وبت خیلی قشنگه متن هاشو دوس دارم

با تبادل لینک هم موافقم.پاسخ: لينكت كردم...


logaft
ساعت17:04---23 آبان 1390
عشق...

گاه هم معنای یک لبخند...

گاه پشت پرده ی تنهایی...

گاه زیر سایه ی اشک و گاه...

بر مزار پیکری عاشق...

............................................

سلام شیوا جون...

پستت خیلی قشنگ بود...

مثه همیشه دوسش داشتم...

پست تو...حس تو...نوشته های تو...نویسندگی تو...حرف نداره...(پس دیگه نیازی به نظر نیست!!!!)

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ

Logaft

ــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ
پاسخ: شما هم مثل هميشه لطف داري.....!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:0 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak