نفرين....


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

 چه حس بديه وقتي اونيكه گفته تا آخر عمر باهات ميمونه،واسه هميشه تنهات بزاره...

چه حس بديه وقتي اونيكه گفته ميخواد تا آخرش باهات باشه،وسط راه تنهات بزاره...

چه حس بديه اونيكه يه روزايي فقط دستات تو دستاي اون بوده،دستات رو ول كنه...

با اينكه تو  به دستاي گرمش احتياج داري...

چه حس بديه چشم هاي كسي كه هميشه تو چشماي نازش نگاه ميكردي،ديگه نبيني...

چه حس بديه شونه هاي مردونه اي كه زمان مشكلات بهشون پناه ميبردي،ديگه نباشن...

چه حس بديه بوي عطر آشناي يارت رو ديگه هيچوقت استشمام نكني...

چه حس بديه اونيكه گفته واسه چشات ميميره،بره ديگه سراغي از تو و نگاهت نگيره...

ارزش عادت از عشق بالاتره،چه حس بديه به كسي عادت كني ولي ديگه نباشه....

چه حس بديه اونيكه تو رو عشقم،عزيزم،گلم،نفسم،قشنگم،مهربونم،زندگيم،همه كسم،اميدم،عمرم...خطاب ميكرده،تمام اينا يادش بره...

چه حس بديه كه اصلا ندوني واسه چي رفت....

چه حس بديه اين خرد شدن...

به خدا غرورم ميليون ها ميليون تيكه شده زير پاش...

كاش بهم يه فحشي ميداد،ميزد تو گوشم ولي بي خبر غيبش نميزد....

كي گفته وقتي عشق آدم تنهاش بزاره آدم فقط دلش ميشكنه"گويي تمام وجودم شكسته است..."

گذاشت رفت...چه جمله درد آوريه...بعد از اون همه شبها و روز هاي خوبي كه داشتيم....

آخرين باري كه باهاش حرف زدم گفت كه بي من ميميره،گفت تمومه زندگيشم!!!!!گفت نباشم نيست...هميشه همه اينارو بهم ميگفت ولي چرا از فرداي اون روز ديگه نبود كه اينا رو بهم بگه....خبري ازش نيست...

چرا حرفاشو باور كردم؟؟؟؟؟؟؟؟چراهنوز هم دوسش دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا هنوز بهش فكر ميكنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا اينقدر حماقت ميكنم.....

حماقت همه ي ما آدم ها از اون جايي شروع ميشه كه ميگيم "اين يكي با بقيه فرق داره...!!!!"

حماقت منم همين بود...

چرا چشام به خاطرت باروني ميشن؟؟؟؟؟

مگه نميگن "آدم نبايد چشماش رو براي كسي كه معني نگاهش را نميفهمد گريان نكند!!! "

پس من چرا تو نبودت اشك ميريزم؟؟؟؟

مگه نميگن آنكه از ديده رود،از دل برود...

مصرع دوم داره سريع تو ذهنم نقش ميبنده....

غافل از اينكه چو او رفت،از پي او دل برود...

بدترين كار ممكن رو باهام كرد...با اينكه هيچ گناهي نكرده بودم....

غرورم له شده...خرد شده...احساس حقارت و پوچي ميكنم....

دوست ندارم با كسي حرف بزنم....

روزي هزاربار خدا رو شكر ميكنم كه از اين رابطه به هيچكس هيچي نگفتم كه حالا بخوام علت قطع رابطه رو توضيح بدم...

اصلا چي دارم كه بگم؟؟؟؟؟؟بگم واسه چي رفت؟؟؟؟؟چي بگم وقتي خودمم دليلش رو نميدونم...؟؟؟؟

خيلي درده ها....

فقط اونهايي منو ميفهمن كه زخم خورده باشن....!!!!!!!!

خدا نكنه اين اتفاق واسه هيچكدومتون بيفته....!!!!!

ايني كه ميگم درده،واقعا درده...

تقصير خودم بود...

باز شرمنده دلم شدم.....

نفرين به من كه بهش اعتماد كردم.....

نفرين به من كه بهش عادت كردم...

نفرين به من كه حرفاش رو باور كردم....

نفرين بر اون زمون هايي كه دلم بدجور هواش رو ميكرد....

نفرين بر غروب هاي دلگير روز جمعه...

نفرين بر آسمان ابري....

نفرين بر شمع هاي روشن....

نفرين بر گل هاي زرد....

نفرين بر هديه هاي لوكس...

نفرين بر ساحل دريا،كه همه ازش خاطره دارن...

نفرين به اون شبهايي كه بهم قول الكي دادي...

نفرين بر اشك هاي عشقي....

نفرين بر نامه هاي پست نشده...

نفرين بر نگاه هاي متفاوت....

نفرين بر چشمان هميشه منتظر....

نفرين بر دستان گرم....

نفرين بر قلب هاي پر تپش....

نفرين بر محبت هاي زيادي....

نفرين بر انسان هاي رويايي...

نفرين بر سكوت هاي ممتد...

نفرين بر شكوفه هاي بهاري...

نفرين بر فصل پاييز....

نفرين بر برف ريز....

نفرين بر هرچه "از عشق"

نفرين بر هرچه "با عشق"

.............

...........

نفرين بر من....!!!!!!!!!!

تنها حرفي كه داره الان رو دلم سنگيني ميكنه يه جمله س،فقط يه جمله،دوست دارم يه روز ببينمت و بلند بلند داد بزنم و بهت بگم:

تمام روزايي كه سرگرميت بودم،زندگيم بودي.....!!!!!



نظرات شما عزیزان:

Mojtaba
ساعت15:05---1 آذر 1390
Salam Kasi Ke Shekast Dige Shekast Va Harfat Hamash Manteghiye

oonaie Ke Ehsas Daran Mifahman Man Chi Migam

Ghalbaie Mifahman Va Ashk Rikhtan Chon Ghalbeshoon Messe Shishe Hast Va Na Az Sang

In Agha Ramin Ke Dalil Miyare Behem Bege Mage Shoma Adame Harze Hastin Ke In Toro Vel Kard Zood Faramoosh Koni Va Sakht Nagiri va Beri Ba Yeki Dige

Are Vase Shoma Asoone Vali Faramoosh Kardan Be In Asooni Nist

Mota'asefam Ke Bad Harf Mizanam

Kash Roozi Miresid Be Khatere Sedaghat Va Dorosti Ba Ham Bashan Na Inke Yeki Behtar Peyda Shod Avvali Ro Vel Konan

Doroste 50,50 Ham Khoob Darim Va Ham Bad , Vali Bishtare Khanooma Va Aghayoon Deleshoon Shekaste Hast Chon Ye Joori Zarbe Khordan

Baraye Tamame Zoj Ha Ke Ma'ni Va Mafhoome hamsar Ya'ni Mosavi , Yeksan Boodan Ro Befahman Va Vase Hamdige Kelas Nazaran

Rooze Avval Fekratoon Ro Khoob Bokonin Ta Be Tarafe Moghabel Zarbe Nazanin Va Ba'ziya Inghadr Namard Hastan Ke Ghabool Nemikonan Yeki Dige Daran Va Biyan Began Dalile Jodaie Chi Boode Va Messe Moosh Penhoon Mishan

Be Arezooye Salamati Vase Hameye Dokhtara Va Pesaraye Ba Maram Va Ba Vafa
سلامتي همه با مرام هاش....بزن كف قشنگ رو....


مینا
ساعت13:11---1 آذر 1390
سلام دوست خوبم

ممنون که بهم سر میزنی

ببخش من دیر به دیر میام وب

یه کوجولو سرم شلوغه

دیروز کامنتتو دیدم اومدم نظر بدم اینترنتم قاطی کرد

واقا زیبا بود

دوست ارم

بازم بیا پیشم
ما كه هميشه مزاحم ميشيم...


ساکت
ساعت7:52---1 آذر 1390
سلام و ممنون از اینکه سری به ماهم میزنی و یه جمله و بعدش خلاص شاید تمام این ثانیه ها دقیقه ها ساعت ها روز ها ماه ها و سالها فرصتی باشند برای فکر کردن و زندگی کردن.. فکر کردن از اون نظر که ما همیشه خوب به خودمون و دنیایی که درونش هستیم فکر کنیم و ببینیم چی از این دنیا میخوایم و زندگی کردن.. بعد از اینکه درست فکر کردیم براساس نتایج اون افکارمون زندگی کنیم یعنی زندگی واقع بینانه... موفق باشیصد البته....

رامين
ساعت18:08---30 آبان 1390
اووووووووووووووه!

چه قدر گرفته اي.

خيلي سخت نگير بابا،يهو ديدي يه شعر برات گفتما!

ولي بي شوخي زندگي اينطورام نيست.

باور كن،دليل دارم.
زندگي تيكه قشنگ هم داره....!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:,ساعت 16:52 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak