چه آسون....!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

 

آدم ها چه آسون دل اونی رو که دوسش دارن میشکنن....!

چقر زود همه چی یادشون میره....!

چقدر آسون بهم تهمت میزنن...!

چه آسون تهمت میزنن وقتی هنوز هیچی از طرف مقابلشون نمیدونن...!

چه آسون ننگ همه چی رو به عشقشون میزنن...!

چه آسون نجابت عشقشون رو میبرن زیر سوال....!

چه راحت صفت هایی واسه عشقشون انتخاب میکنن که عشقشون لایق اون صفت ها نیست...!

چه آسون پاکی عشقشون رو نادیده میگیرن...!

چه سخته به خاطر "هیچی"

دیگه حرفاتو باور نکنه....!

آدم ها چه زود عوض میشن...!

چقدر زود عوضی میشن...!

چقدر آسون تو یه لحظه اون یکی"روشون"رو نشون میدن...!

چه لحظه سختیه وقتی پاکی عشقی بره زیر سوال و آدم نتونه از خودش دفاعکنه...!

نتونه که واقعیت رو بگه...!

نتونه که بگه اینجوری نیست...نتونه بگه به خدا من پاکم...

حتی نتونه بعد این همه تهمت گریه کنه....خودش رو خالی کنه...

من که باورم نشد....هنوز هم باور نمیکنم....!

کسی که حتی ذره ای ازش توقع نداری،این حرفا رو بزنه....!

اونم به خاطر چی؟؟؟؟

به خاطر اینکه ازم "نه" شنیده....!!!!

اینم شد دلیل؟؟؟؟؟

خیلی لحظه سختیه اون لحظه ای که بهت بگن"کالای مصرف شده"

میدونین ای ن واسه یه دختر یعنی چی...؟؟؟؟

یعنی مرگ....یعنی تهش....آخرش.....یعنی سرحد توهین....!!!

و سخت تر از اون اینکه از برگ گل پاک تر باشی و بهت بگن....!!!

و سخت تر از همه اینا،اینکه نتونی جواب بدی....!!!نتونی ثابت کنی...!!!!

اینکه سکوت کنی...!!!!

اینکه جوابی نداشته باشی....!!!

آدم تو این لحظه ها خیلی دلش میگیره....

خیلی تنها میشه...!

تموم دنیا رو سرش آوار میشه...!!!

تو همین یه لخظه خیلی چیزا از فکر آدم میگذره....!!!

آدم خیلی نابود میشه....!!!

خیلی بهش سخت میگذره...!

خیلی سخته...!

خیلی درده...!

بدترین درد اینه که این چیزها رو از کسی بشنوی که دوسش داری ولی هیچوقت نتونستی بهش بگی....یعنی وقت نشد....!

خیلی سخته بهت بگه"عقده ای"....

خیلی سخته بهت بگه "بی احساس"...با اینکه تو وجودم سرشار از عشق و احساس اونه...!

خیلی سخته بهت بگه دیگه "نمیخوامت"

خیلی سخته بهت بگه از اول همینجوری بودی....!!!

آره از اول همینجور بودم....از اول "دوست داشتم"

.............

............................

فکر نکن گفتم "نه" چون از تو مطمئن نبودم.....

فکر نکن گفتم نه چون بهت شک داشتم....

فکر نکن گفتم نه چون دوستت نداشتم....

فکر نکن گفتم نه چون بی خیالتم...

فکر نکن گفتم نه چون نا مهربونم....چون بی احساسم....

فکر نکن....توروخدا هیچ فکری راجع به من نکن....

اصلا دیگه درموردم فکر نکن....

گفتم "نه"

چون از خودم مظمئن نبودم....

چون به خودم شک داشتم...

چون دوست دارم....

گفتم "نه"

چون خیالت همیشه تو خیالمه....تا خیالت همیشه تو خیالم بمونه....

گفتم"نه"ولی بدون بیخیال بقیه هم میشم....

به همه آدم های بعد تو هم میگم   "نه"

گفتم "نه"

چون میخواستم بهت محبت کنم....

چون وجودم داشت پر میشد از عشق و احساس تو...

گفتم"نه"به خاطر هزار تا دلیل دیگه....

گفتم"نه"چون تو جدال "عقل"و "قلبم"....قلبم پیروز شد...

گفتم"نه"

تا تو بمونی....!

گفتم"نه".....چون این کاره نیستم....!

چون اهل رفاقت نبودم...

نمیدونم،از این خرف من چرا این همه برداشت بیخود کردی....

گفتم "نه"

تا دیگه دوسم نداشته باشی...!!!

گفتم نه تا راحت تر فراموشت بشم...

کی میدونه...؟؟؟

کی خبر داره...؟؟؟

شاید اگه این ها رو میدونستی،اونها رو بهم نمیگفتی....!!!

البته شاید...

شاید...

آبی رو که ریخت نمیشه جمعش کرد...

آدم چیزی رو که بالا اورده دیگه نمیخوره....

آبرویی که بردی دیگه نمیتونی برش گردونی...

دلی رو که شکوندی،دیگه نمیتونی درستش کنی....

تهمتی که زدی دیگه نمیتونی پس بگیری.....

کاش زود قضاوت نمیکردی....

کاش هزار تا داستان تو ذهنت نمیساختی...!!!

بریدی و دوختی و شکستی و رفتی....!

حالا هم دیگه جای هیچ اما...اگر....شایدی....باقی نذاشتی....

یعنی گفتن

                    "اما"

                    "اگر"

                   "شاید"

دیگه فایده نداره....

حتی گفتن حقیقت ه

نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت13:30---1 شهريور 1391
آخ شیوا جان.چقدر سرنوشت ما مثل همه.منم دارم میسوزم و آب میشم.اگر راهی واسه آروم شدن سراغ داری به منم بگو.
مرسی


Mojtaba
ساعت21:51---8 دی 1390
Salam Hamchin Asoon Nemishe Az Yad Bord

Ba'ziya Ham Aslan Nemitoonan Faramoosh Konan Vali Dar Kol Kheyli Ghashang Bood Age Manam Az Negahe Khodam Be Digaran Niga Konam Tamame Harfat Haghighat Dare

Shabo Roozet Khosh

BYE
پاسخ: حقیقت.... کاش نداشت....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:چه اسون,,,!,ساعت 11:15 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak