چی بود؟کی بود؟


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

 

for my love(masoud jooooon)!!!!l

 

با اینکه تموم شد ولی بازم مینویسم...مینویسم تا از احساسم با خبر شی...!

از این حس لعنتی که تو وجودم روشن شده...!

نمیتونم خاموشش کنم...!نمیدونم چیه...!

ولی هرچی هست،مطمئنم که تو به وجودش آوردی...!

باعث و بانی این حس تویی...!

کاش میشد بمونی و واسه همیشه پشتیبان این حس باشی...!

کاش میشد بمونی و این حس رو واسم معنی کنی...!

تعریفش کنی....!

فرصتی به وجود میومد که باهات تجربه ش کنم....!

حتی واسه یه بار...واسه یه هفته....حتی اگه توش شکست باشه...!

                                         حتی اگه توش درد باشه،گریه باشه،مرگ باشه...!

کاش میشد بمونی و فقط تو یه کلمه بگی،اصلا چی بود...؟

چی بود که وجودمو به یک باره به آتش کشید...!

چی بود که باعث شد غرورم بشکنه!

اون چی بود که تو وجودم به وجود اوردی؟؟؟؟؟

چی بود که انقد واسم هیجان داشت....؟

چی بود که انقد واسم لذت بخش بود...!

چی بود که قلبمو میلرزوند،ولی وقتی بهش فکر میکردم،آرومم میکرد....!

چی بود که باعث لرزش دستام میشد،ولی بهم گرمی میداد...!

چی بود که پاهامو سست میکرد،ولی بهش تکیه میکردم....؟؟

چی بود...؟؟؟؟؟

عشق....؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

کی بود که به خاطرش از خودم گذشتم....؟؟

کی بود که به خاطرش فداکاری کردم...؟

کی بود که به خاطرش پا رو خودم گذاشتم...؟؟

کی بود که به خاطرش غرورم شکست...؟؟

کی بود که به خاطرش دستام لرزید،پاهام سست شد....عقلم....

عقل؟!؟!؟!؟!

خیلی خوبه اگه آدم به حرف عقلش گوش بده...ولی وقتی قلب حرفی رو تایید کنه،عقل چکارست؟؟؟

کی بود که به خاطرش قلبم لرزید...؟؟؟

تو....؟؟؟؟

همون قلبی که قبلا شکسته بود...!!!

تیکه های قلبم به زور رو هم سوار بودن...!

ترسیدم با این لرزشی که بهش وارد کردی،دوباره خرد شه...!و ایندفعه یه جوری بشکنه که دیگه نشه درستش کرد....!

اما وقتی اومدی تیکه های قلبم محکم بهم چسبیدن...!

قلبم نه تنها نشکست،بلکه محکم تر از قبل شد...!

اما دیگه الان قلبی ندارم...!

آخه تو با خودت بردیش....!

واسم پسش نیار...!

آخه اگه بیاریش تیکه های قلبم باز از هم میپاشه...!

دست تو که باشه،خیالم راحته...!

فقط توروخدا مواظبش باش....!

اصلا فکر کن یه هدیه س از طرف من....!

نزار قلبم بشکنه...!

نزار 2باره ترک برداره...!

نه برای اینکه چون قلب منه مواظبش باشی...!

نه....

نه به این دلیل...

عشقم،ازش مواظبت کن چون خودت توشی....!!!

باشه..؟؟؟

بهم قول میدی؟میدونم قول هات قوله....میدونم مردی....

عسق من،همه این ها رو میدونم...!

.................

...........................

شرط دل دادن، دل گرفتن بود...!

من دلمو دادم،اما تو نه...!

شاید تو هم داشتی میدادی و من نگرفتم...!

شاید دیر بود،یا دیر شد،برای اینکه منم قلب تو رو بگیرم...!

ولی من دادم...!

دل دادم،از همون اول...!

حالا هم که من بی دل شدم و تو دودل....!

عیبی نداره....

شاید خدا خواسته...!

شاید هم خودم ساختم....!

حالا تقصیر هر کی که بود...!

الان فقط از خدا یه چیزی میخوام....!

 

 

 

"خدا جونم عشقمو میسپارم به تو،خودت مواظبش باش! "

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

Hamzeh
ساعت21:57---25 اسفند 1390
چيه نكنه عاشق شدي ؟!!!!! عاشق؟؟؟؟

باران
ساعت15:38---8 دی 1390
دروووووووووود!!!!!!!!
خيييلي خومشل بود!!!!مخسي
منم آپم!!!!


مینا
ساعت10:36---8 دی 1390
سلام دوست گلم
ممنون که بهم سر میزنی
خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا بود
موفق باشی.
راستی نظرت رو میخوام به عنوان پست تووبم بذارم
البته اگه ایرادی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:چی بود؟کی بود؟,ساعت 8:12 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak