!!!؟؟؟!!!!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

کلا با معرفتید....

تا من به وبتون سر نزنم،یه دفعه خدایی نکرده شما نیاید ها....

خدا قهرش میگیره.....



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت20:27---26 اسفند 1390
سلام عزيزكم ميسي ميسي

سارا
ساعت16:12---26 اسفند 1390
عشق واژه اي است از جنس نور
كه با دستي از جنس نور
بر صفحه اي از جنس نور نوشته مي شود
سلاممممم وبلاگ خيلي قشنگي داري خوشم اومد موفق باشي باي تا هاي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:,ساعت 19:21 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak