my friends


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

یکیتون جواب سوال های منو بده...

خدا چرا ما رو اینجوری آفرید...؟؟؟؟

خدا چرا میزاره بنده هاش غصه بخورن...؟؟؟؟

مگه دوسمون نداره..؟؟؟

چرا خدا یه کاری نمیکنه که عاشق به معشوقش برسه....؟؟؟؟

چرا یه کاری نمیکنه که دلدار به دلدادش برسه..؟؟؟؟

خدا چرا یه کاری نمیکنی که "ساکت" دیگه "خاموش" نباشه؟؟؟؟

چرا یه کاری نمیکنی که "خواهر دلشکسته" دیگه دلش شکسته نباشه؟؟؟؟

خدا چرا یه دل سالم دیگه بهش نمیدی؟؟؟؟

خواهرجونم میخوای من دلمو بدم به تو...؟؟؟؟

البته "دل بیچاره" من هم دست کمی از دل تو نداره...

یکی به من بگه کی تو این دنیا دلش قرص قرصه؟؟؟؟

خدا چرا یه کاری نمیکنی که "آرزو" به "آرزوهاش "برسه...؟؟؟؟

خدایا "باران" اسم قشنگیه....

ولی چرا"باران" اسمش رو نذاشت "خورشید"...؟؟؟

خداجونم "بارانی" هم قشنگه....

ولی چرا "بارانی" اسمش رو نذاشت"آفتابی"..؟؟؟؟

چرا "  love"   ، "   hate "  رو انتخاب نکرد...؟؟؟؟؟

چرا "  logaft  "   نوشت عشقی دور از جنگ و حمله و ترور...

چرا ننوشت عشقی سرشار از محبت و دوست داشتن...؟؟؟؟

چرا  "   aloneboy  " و"   alonegirl  "  باید "تنها" باشن...؟؟؟؟

خدایا یه بار دیگه "گل مریم" ما رو به "حوریان" هدیه بده!!!

حوریان ایندفعه قول میده که ازش خوب مواظبت کنه....!!!خوب...خوب....

خدایا حداقل یه کاری بکن که "مهربون" ،  "نامهربون" نشه....

خدایا یه کاری کن کسی گل ما رو "ساغر" ما رو از شاخه نچینه...!!!

خودت مواظبش باش...

خدایا یه کاری بکن که "شاهین" همیشه تو آسمون اون بالا بمونه...به شرط اینکه کسی رو طعمه قرار نده....

خدایا پرتویی رو که به "ستاره" ما دادی هیچوقت ازش نگیر...

خدایا یه کاری بکن که دیگه "مینا" غصه نخوره...

 

خدایا یه کاری بکن که "سوسو" برگرده و چراغ عشقی رو که تو خونه عاشقش روشن کرده نور ببخشه...

نه اینکه زمانی برگرده که چشمای عاشق"سوسو"از بس از دوریش گریه کرده دیگه سویی برای دیدنش نداشته باشه....

......................

 

..................................

خدا جونم این کارا که واسه تو آسونه....

انجامش واسه تو در حد هیچییه....

اینا که معجزه نیست....

اینا که واست کاری نداره....

مگه ما رو دوست نداری...؟؟؟

خدایا چرا منو از یاد دوستام میبری که اینجوری بنویسم:

       غریبه دیروز...

                 آشنا امروز....

                      از یاد رفته فرداهایت...

...............

.......................

 

 

خدایا ما خیلی دوستت داریم ها،یه کم هوامونو داشته باش....

به امید روزی که خدا همه این کارایی رو که ازش خواستیم انجام برده...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت10:48---23 اسفند 1390
سلام وب زیبایی داری به ما هم سر بزن
چشم..!!!!


مونا
ساعت23:06---8 اسفند 1390
عزیزم حرف دل یه عاشق؛ دل خسته رو نوشتی

یعنی میشه الهی فدات شم مونا!!!!دوشت عجیجم..!!!!


حوریان
ساعت17:01---19 دی 1390
از خدا چیزی نمیخوام دیگه نمیخوام

چیزی که خواستمو ازم گرفت

حالا دیگه یا مرگ میاد سراغم یا من میرم سراغش

ابجی ایشالا به عشقت برسی

قدر لحظهارو بدون


پاسخ: دلت خوشه ها... کی به عشقش رسید که من برسم... از کدوم عشق حرف میزنی...؟؟؟؟؟؟ از عشقی که حتی نمیدونه دوسش دارم؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 دی 1390برچسب:my friends,ساعت 10:45 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak