آیا حق این دانش آموز 20 است یا صفر؟؟؟؟؟


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

درکدام جنگ ناپلئون مرد؟

در اخرین جنگش

اعلامیه استقلال امریکا درکجا امضاشد؟

در پایین صفحه

علت اصلی طلاق چیست؟

ازدواج

علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟

امتحانات

چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟

نهار و شام

چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟

نیمه دیگر ان سیب

اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟

خیس خواهد شد

یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟

مشکلی نیست   شبها می خوابد

چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟

شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنیدکه یک دست داشته باشد

اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست

دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشید

کلا چه خوهید داشت؟

دستهای خیلی بزرگ

اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند

چهارنفر ان را درچند ساعت خواهند ساخت؟

هیچچی چون دیوار قبلا ساخته شده

چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتونی بزنید بدون ان که ترک بردارد؟

زمین بتونی خیلی سخت است و ترک بر نمی دارد.


 



نظرات شما عزیزان:

s a k e t
ساعت16:02---20 دی 1390
من بهش صفر میدم چون به دو همیشه نیاز داری تا بیست بشه...
پاسخ: شما لطف میکنی...!!!!


Logaft
ساعت12:42---20 دی 1390
سلام آبجي جونم چطوري؟؟؟

چقد آپ كردي!!! همه شونم خوندم همه شونم باحالن!

آبجي من اينترنتم قطعيده، نميتونم بيام نت، الانم كه اومدم اينترنت مفت پيدا كردم!!! به محض اينكه اينترنتم وصل شه دوباره آپ كردنام شروع ميشه ولي فعلا...!پاسخ: عیبی نداره... درست میشه... تیکه نیست... وصله ست...


مینا
ساعت18:43---17 دی 1390
سلاممممممممممممممممممم

خیلی باهال بوددددددددددددددددددددد

موفققققققققققققق باشییییییییییییی
پاسخ: قابلی نداشت....!!!


شهاب
ساعت14:54---17 دی 1390
سلام وقت نداشتم نمیدونم چه جور نتونستی دانلودش کنی من خودم امتحان کردم شد یه بار دیگه تست کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 17 دی 1390برچسب:حق این دانش آموز چه نمره ایه؟؟؟؟,ساعت 13:1 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak