نيوتون...


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

1) به نيوتون بگيد هر عكسي را عكس العملي نيست...

                                اگر بود..........

          اين همه عاشقانه هايم بي پاسخ نميماند........


2)نيوتون اگر جاذبه را درست ميفهميد

                            معشوقه اش از درخت متنفر نبود.........

            و در دفتر خاطراتش نمينوشت:

                                                        "اشك هاي من هم بر زمين افتاد،اما تو سيب را ترجيح دادي..."



نظرات شما عزیزان:

ahriman
ساعت15:18---28 مهر 1390
سلام.وب خیلی خوبی داری.ازش استفاده کردم...
موزیک تیمین 121 با بهترین موزیک های روز دنیا درخدمت شماست در موزیک تیمین 121 ثبت نام کنید
وجز اولین نفراتی باشید که بهترین اهنگ هارو گوش میده.
http://musictimin121.rozblog.com/
منتظرت هستم زودبیا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:نيوتون,ساعت 14:40 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak