!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

اونی که زود میرنجه زود میره، زود هم برمیگرده. ولی اونی که دیر میرنجه دیر میره، اما دیگه برنمیگرده…


کسی که دوستت داره ، همش نگرانته. به خاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش .


شاید کسی که روزی با تو خندیده رو از یاد ببری ، اما هرگز اونی رو که با تو اشک ریخته ، فراموش نکنی .


همیشه یک ذره حقیقت پشت هر “فقط یه شوخی بود ” هست.
یک کم کنجکاوی پشت “همین طوری پرسیدم ” هست.
قدری احساسات پشت “به من چه اصلا” هست.
مقداری خرد پشت “چه میدونم ” هست.
یه عشق واقعی پشت “مواظب خودت باش” هست.
و اندکی درد پشت “اشکالی نداره” هست…






نظرات شما عزیزان:

معجزه ی آبی
ساعت21:37---7 مرداد 1391
نگفتی با چه اسمی لینکت کنم؟راستی ممنونم که منو لینک کردی

معجزه ی آبی
ساعت14:50---7 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری\
لینک شدی


معجزه ی آبی
ساعت14:49---7 مرداد 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری"به وبلاگ منم سر بزن"منوبا اسم "معجزه ی آبی لینک کن بعد بیا تو وبلاگم تو نظرا بنویس که با چه اسمی لینکت کنم ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 30 تير 1391برچسب:!,ساعت 20:3 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak