آلزایمر


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

پزشکها معتقدند

من به بیماری آلزایمر دچارم

میدانم

دروغ میگویند.

هر روز صبح خاطرات تو رادر ذهنم مرور میکنم

برایت چای میریزم

شعر میخوانم

و میدانم

که رفتی

که نمی آیی

حتی نامت را فراموش نکرده ام

حالا نام دوستانم را فراموش کنم

یا راه خانه را گم کنم

چه اهمیتی دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:آلزایمر,ساعت 13:53 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak