sms


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 تو فقط بده .. بخواب بده .. ایستاده بده.. دولاشو بده .. لخت شو بده .. با لباس بده .. رو تخت بده .. رو زمین بده .. تو حموم بده .. جیغ بزن بده .. تو هر جور دوست داری بده .. فقط اس ام اس بده..!

 

همين شما خسيس هاييد كه باعث ميشيد اين sms ها ب وجود بياد ديگه....

خسيس بازي در نياريد....

 



نظرات شما عزیزان:

بارونی
ساعت17:31---13 آذر 1390
خیلی قشنگ بود .... مرسی

رامين
ساعت18:19---3 آذر 1390
چه عرض كنم!
شايد همين طوره.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 20:5 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak