نامه


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 از راه دور درد و دلهايم را به تو ميگويم......و تو را در اغوش محبت هاي خودم ميفشارم........

اري هر همين راه دور نيز ميتوان دست در دستانم بگذاري...........و با هم قدم بزنيم.....

به خواب عاشقي ميروم تا اين رويا برايم زنده شود........

خاطرهع هايمان را هميشه در ذهنم مرور ميكنم و هيچگاه نميگذارم خاطره هاي لحظه ديدارمان از ذهنم درور شود...اين فاصله ها را با محبت و عشقم از بين ميبرم و كاري ميكنم هميشه احساس كني در كنار مني.....

                       و اين است برايم يك خواب عاشقونه

                             خواب نگاه به چشمان هم،خواب باهم بودنمان........

 

      اري،و اين است يك فاصله عاشقانه...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:نامه,فاصله عاشقانه,ساعت 21:58 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak