هه..!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

 

مملکتو....

دیگه زن هم....

 

 

سلامتی همه دوستای خوبم...!!!!!!!

 

 

دیگه همه چی واضحه....

 

 

 

آخه اینجا هم واسه برنز کردن جاست...؟؟؟؟؟

تو ساحل لب دریا به درک.....

خونتون پشت بوم نداره...؟؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت15:17---27 فروردين 1391
salam azizam kheili matalebet ghashang bod bishtareshuno didam
in axam kheili jaleb bud
rasti mamnun ke omadi webam khabar midadi
gavi gosfandi ghorbuni mikardam


nicky
ساعت20:01---26 فروردين 1391
وااای خیلیییی باحاله
ایول عسیسم


حسین
ساعت20:30---21 فروردين 1391
vaaaaaaaaaaaaaaaa

in chiye digeباحال بود.نه؟


رامین
ساعت10:05---13 اسفند 1390
سلام.مرسی گلم از این همه مهربونیت.
ایشالا شما هم موفق باشی عزیز دلم.


سلی
ساعت8:06---13 اسفند 1390
سلام گلم عکسای جالبی بودن...موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:هه,,!!!,ساعت 18:54 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak