!!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

هیچ چیز بیشتر و بدتر از این مغز استخوان آدمو

نمی سوزونه

 

که:


      اطرافیانت بهت بگن:  


 اگه ...دوستت داشت نمیرفت...

 





نظرات شما عزیزان:

سلی
ساعت8:29---24 فروردين 1391
آجی دلم بدجور گرفته....بغض گلومو گرفته...منم الان دلم گرفته!

سلی
ساعت8:12---14 فروردين 1391
سلام آجی خوبی؟

آجی چی شده چرا Hateدگه آپ نمیکنه؟

آجی من ب عشق شماهامیام تنهادلخوشیم شماهاید حالاچرامخادبذاره بره؟؟

آجی دلم شکستوالله من از همه چیز و همه کس بی خبرم....


kimia
ساعت23:24---28 اسفند 1390
سلام.

شما می توانید در یک سایت تبلیغاتی برنده ی جایزه های واقعاً نفیسی بشوید. لازم نیست کار سختی بکنید فقط شما بعد از ثبت نام به بقیه هم اطلاع می دهید و به این صورت هر نفری که از طریق شما در سایت عضو شود، شما یک امتیاز می گیرید. بعد وقتی امتیازات به اندازه ی جایزه ای که انتخاب کردی شد، بعد از 2 یا 3 هفته جایزه به دستت می رسد حتی در ایران.

برای مثال playstation3 ، 21 امتیاز می خواهد یعنی وقتی 21 نفر از لینک تو ثبت نام کردند تو برنده ای.

حتماً برای عضویت به وبلاگم سر بزن، اونجا اطلاعات و راهنمای تصویری و لینک سایت را گذاشته ام. منتظرتم ...............


سلی
ساعت8:53---28 اسفند 1390
سلام آجی گلم خوبی عزیزم؟

آجی ایشالله سال خوب و خوش و پراز شادی و خنده داشته باشی و بی خیال گذشته باش و خودتو بچسب!بووووووسعیدت مبارک آجی..!!!!!!!!!


سلی
ساعت8:33---27 اسفند 1390
سلام آجی آره هیچی سخت ترازشنیدن این حرف نیست که تو یه عمر دوسش داشته باشی و حالا دیگرون بااین حرف بهت میگن اصلا دوست نداشت.بعدش میشینی پیش خودت فکر میکنی میگی منی که اینقد دوسش داشتم یعنی یه ذره هم دوسم نداشت؟مگه میشه؟بعد غصت دوبرابرمیشه و دلت بدجورمیشکنه خردخردمیشی...اشک مهمونت میشهپ ن پ

بلکلاو-شراب عشق
ساعت23:41---26 اسفند 1390
سلام مرسی که سر زدی من لینکت کردم خواستی منو با بلکـــــــــــلاو بلینک تشکــــرلینک شدی...

شهاب
ساعت11:00---26 اسفند 1390
سسسسلللللااااااااااااااااامممم مممممممممممم
ی سوال: کدوم .............میتونه تو رو ول کنه؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:!!!!!,ساعت 21:51 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak