!!!!!!!


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!

نشو با من غریبه مثل نامهربونا؛ مگه میشه  ندیدت تو مهتاب شبونه؛ مگه میشه نخوندت تو شعر عاشقونه



نظرات شما عزیزان:

سلی
ساعت9:11---22 فروردين 1391
عشق من توباش نه برای اینکه دراین دنیای بزرگ تنها نباشم.

توباش تادردنیای بزرگ تنهاییم تنهاترین باشی....شگفتا


حسین
ساعت18:14---21 فروردين 1391
سلام چطوری تو خوبی
وب جالبی داریا
از امکان چتت هم متشکر
به منم به سری بزنیا
فعلا با بای
آها تا یادم نرفته لینکت کردما لینکم کنیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:!!!!!,ساعت 17:29 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak