دوست


























YoU lOvE Me

من دیگه اونو از دست دادم...!


يك دوست معمولي هيچگاه نمي تواند گريه تو را ببيند.
يك دوست واقعي شانه هايش از گريه هاي تو تر مي شود.
يك دوست معمولي يك جعبه شكلات براي مهماني تو مي آورد.
يك دوست واقعي زودتر به كمك تو مي آيد و تا دير وقت براي تميز كردن مي ماند.
يك دوست معمولي از دير تماس گرفتن تو دلگير و ناراحت مي شود.
يك دوست واقعي مي پرسد چرا نتونستي زودتر تماس بگيري؟
يك دوست معمولي دوست دارد به مشكلات تو گوش دهد.
يك دوست واقعي سعي در حل آنها مي كند.
يك دوست معمولي مانند يك مهمان عمل مي كند و منتظر مي شود از او پذيرايي شود .
يك دوست واقعي به سوي يخچال رفته و از خود پذيرايي مي كند.
يك دوست معمولي مي پندارد كه دوستي شما بعد از يك مرافعه تمام مي شود.
يك دوست واقعي مي داند كه بعد از يك مرافعه دوستي شما محكم تر مي شود.
يك دوست واقعي كسي است كه وقتي همه تو را ترك كردند با تو مي ماند
.



نظرات شما عزیزان:

سلی
ساعت16:10---23 فروردين 1391
سلام آجی یعنی من میتونم یه دوست واقعی براتون باشم؟
عزیز دلی..!!!


رامين
ساعت18:26---22 فروردين 1391
مرسي عزيزم.
اما كنكورم بهمن بود.حالا منتظر جوابشم.
كنكور ارشد كارگرداني دادم.
راستي،چن تا مطلب جديد زدم.يه سر بزن.راستي هر سوالي چيزي در باره شعر و داستان و اينجور چيزا داشتي،ميتوني بهم اس بدي.شمارم تو بلاگم هس.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:دوست,ساعت 18:0 توسط sh!Va|


فوق العاده ترین و قشنگ ترین مطالب اخیر
» پس من چی؟
» ستاره
» گل من
» امشب
» من از، از دست دادنت واهمه دارم
» صداش
» :-(
» حرفایی
» عشق نیست
» نمایش
» کیمیا هم رفت تسلیت...!
» همیشه
» هر عکسی را عکس العملی نیست
» بهانه
» عشق
» باورم
» گردن
» plz
» من

Design By : Pichak